Blood and silver

Weerwolven en vampiers hebben al eeuwenlang een bondgenootschap, maar nu staat dat op het punt te breken. De vampiers en de weerwolven splitsen zich in twee groepen. De een slecht en de ander goed. Welke kies jij?

IndexPortalKalenderGalerijFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Ik mezelf en mij ;)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alice

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 06-08-09

Character sheet
sheet: vrouw, 18, geen broers of zussen, ouders onbekend, geen partner of kinderen, vampier, ze is een menseneter.

BerichtOnderwerp: Ik mezelf en mij ;)   do aug 06, 2009 10:53 pm

Hallo/Merry meet,

Mijn naam is Maxime, Eddie, Edleanar, Leona en hier Alice of Ava. Maar zeg maar gewoon Alice op dit account. Ik ben vijftien jaar oud en vind dit forum nu al leukjes, jullie hebben het echt zo leuk gemaakt samen! Mijn hobby's zijn golfen, joggen, zingen, binnenkort harp spelen, lezen, muziek luisteren en op mezelf zijn. Ik houd niet van opdringerige, arrogante, luidruchtige of egoïstische mensen en negeer die. (Even dat men het weet) Ik woon in Noord-Holland ergens heel heel ver weg in mijn kamer en ben daar heel happy. Ik heb het altijd al leuk gevonden om mezelf te verdiepen in de fantasiewereld, mythes, legendes en sprookjes. Ik ben nou eenmaal een mafkees. Ook ben ik een Wicca. Ik ga geen uitleg geven tenzij iemand me daarover vraagt.

Blessed be,

Alice. Wink

Ik mezelf en mij ;)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood and silver :: algemeen :: real life-
Ga naar: