Blood and silver

Weerwolven en vampiers hebben al eeuwenlang een bondgenootschap, maar nu staat dat op het punt te breken. De vampiers en de weerwolven splitsen zich in twee groepen. De een slecht en de ander goed. Welke kies jij?

IndexPortalKalenderGalerijFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Woedend..!

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Alice

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 06-08-09

Character sheet
sheet: vrouw, 18, geen broers of zussen, ouders onbekend, geen partner of kinderen, vampier, ze is een menseneter.

BerichtOnderwerp: Re: Woedend..!   wo aug 19, 2009 4:19 pm

Ze grinnikte en knikte instemmend. Morgen was erg snel zeg, maar het was natuurlijk menselijke tijd. Ze was gewend dat als ze een afspraak maakte met vampiers dat ze ze over een jaar of tien zag en ze had nog een theekransje staan in 2065.
"Morgen is perfect." Zei ze glimlachend. Dan kon ze vanavond de hele nacht jacht maken op dieren zodat haar ogen een perfect goudbruin kleurtje hadden. Daarmee viel ze wat minder op in de stad. Haar ogen bleven star op een boom staan toen ze een visioen kreeg. Ze focusde zich op morgen en zag Elisha over de markt struinen, vroeg nog. Menseneten kopend en kijken naar overbodige spulletjes. De zon stond op tien uur, en rond die tijd zou ze er zijn.
"Ik weet waar ik moet zijn." Zei ze toen haar visioen abrupt afgelopen was. Ze moest alleen zorgen dat ze de juiste kleren aandacht om de juiste status te verwerven. Een vampier op klaarlichte dag trok de aandacht als ze blootgesteld werd aan zonlicht.
"Dan denk ik er wel over na." Zei ze glimlachend. Ze keek naar het vuur en het was al een uur of twee aan de maan te zien.
"Moet je niet naar huis?" Vroeg ze glimlachend. Ze wees naar de stand van de maan om aan te duiden dat het twee uur was.

Aantal berichten : 111

Character sheet
sheet: Leeftijd: 18, zit in een Clan buiten Blood&Silver, met als roedelleider de man aan wie ze uit gehuwelijkt is, eet af en toe een menselijke.

BerichtOnderwerp: Re: Woedend..!   wo aug 19, 2009 4:48 pm

Elisha geeuwde en volgde de wijzende vinger van Alice. Aan de stand van de maan te zien was het inderdaad al iets van 2 uur, veel te laat voor een tweevoeter als haar. Haar hond zou wel uitgestorven zijn bij deze tijd! Elisha stond op en raapte haastig haar spullen bij elkaar, waarna ze nog een blik op het vuur wierp voor haar. Het knetterde wat, het zou al snel uitgaan en dan zou de warmte ook verdwijnen aangezien Elisha alleen maar een vest en een spijkerbroek aanhad.
"Inderdaad je hebt gelijk, ik ga dan maar. Mijn hond zal wel uitgehongerd zijn." zei ze, mokkend op zichzelf. Ze gooide haar tas nonchalant over haar schouder en liet Alice alleen in het donker, samen met het vuur wat nog steeds brandde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Alice

Aantal berichten : 42

Character sheet
sheet: vrouw, 18, geen broers of zussen, ouders onbekend, geen partner of kinderen, vampier, ze is een menseneter.

BerichtOnderwerp: Re: Woedend..!   wo aug 19, 2009 4:59 pm

Ze knikte en glimlachte als een soort van afscheid. Nou ja een afscheid kon je het niet noemen want voor haar zou het zijn alsof ze haar binnen twee minuutjes weer zou zien. Ze giechelde.
"Een hond." Mompelde ze hoofdschuddend terwijl ze nog de laatste kooltjes uitmaakte. Ze rook na een halfuur de geur van Elisha niet meer en haar geur werd vervangen door een geur van mensen gevolgd door het geluid van honden. Een politie-eenheid die zocht naar de monsters die het hadden gedaan. Ze liep ze tegemoet en ze zag achter de eenheid het vrouwtje staan, dit keer zonder kind. Dat deed ze goed want ze had het zeker vermoord. Ze wierp een korte indringende dreigblik naar het vrouwtje zodat ze haar mond zou houden. Er werd op haar geschenen met zaklampen en geschokte blikken en diepe zuchten volgde. Alice glimlachte flauwtjes in zichzelf en keek toen weer geschokt toen ze op haar begonnen te schijnen. Ze had voor ze kwamen haar kleren verruïneerd, ze had toch nog eenzelfde jurkje.
"Wolven! Wolven overal. Ze hebben...de mensen...ik heb ze van me af weten te houden met vuur." Zei ze aarzelend. Ze kreeg en visioen van het vrouwtje die naar de politie ging. Ze had alleen deze mannen ingelicht, niemand anders wist ervan. Ze wachtte tot ze naderbij kwamen en vermoordde ze allemaal. Ze had nog een flinke klus vanavond om haar bezig te houden voordat ze gezellig met het halfmensje ging theeleuten.

BerichtOnderwerp: Re: Woedend..!   

Terug naar boven Ga naar beneden

Woedend..!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood and silver :: Vallei :: De bossen-
Ga naar: