Blood and silver

Weerwolven en vampiers hebben al eeuwenlang een bondgenootschap, maar nu staat dat op het punt te breken. De vampiers en de weerwolven splitsen zich in twee groepen. De een slecht en de ander goed. Welke kies jij?

IndexPortalKalenderGalerijFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Zo'n honger

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Velkan

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 08-08-09
Leeftijd : 26

Character sheet
sheet: Weerwolf, menseneter, verloofde; Elisha geen kinderen, geen broers of zusters, is roedelleider van een clan buiten Bs en hij is 24

BerichtOnderwerp: Zo'n honger   za aug 08, 2009 8:33 pm

Velkan trok al een tijdje het land door, op zoek naar bloed en leven. Hij had zo'n verschrikkelijke zielverscheurende honger, al dagen. Het was werkelijk vreselijk. Hij was nog niet goed gewend aan het eten van mensen, drie dagen geleden was hij zo zwak geweest dat hij zijn eerste slachtoffer had gemaakt in een bargevecht. Hij walgde nu zo van zichzelf dat hij telkens probeerde niemand op te eten, maar het lukte niet echt. Verloren dwaalde hij door de straten waar de minste mensen waren, was hij maar zo snel als een bloedzuiger. Hongerig en verslagen liep hij een of andere trap op en het volgende wat hij zich herinnerde was dat hij voor een altaar neerknielde en zijn hoofd naar beneden hield. Hij bad tot god dat hij alsjeblieft de wil kon vinden om de honger te vergeten. Alsjeblieft... Hij hoorde met langzame pas iemand achter hem lopen, in zijn richting. Het kon hem eigenlijk niet schelen en hij werd overmand door een gigantische honger. "Geestelijke - ik- zou- hier- maar- niet- blijven." Zei hij hijgend door de dorst en de honger. Bloeddorst en honger wel te verstaan. Hij was ervan overtuigd dat er een geestelijke achter hem stond die blijkbaar dacht dat er een zwerver in zijn kathedraal was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
jason
Admin

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 06-08-09

Character sheet
sheet: naam : Jason Soort: weerwolf Levenswijze : clanlijder clanleider: ik Leeftijd : 17 Ouders :dood broers/zussen: -- kinderen:-- Status: gezond en sterk.

BerichtOnderwerp: Re: Zo'n honger   zo aug 09, 2009 12:58 pm

''Ik ben geen geestelijke.'' Zei Jason lachend. Hij keek eens naar de jongen die er hongerig uit zag.
''Zo te zien heb je een zware tijd achter de rug.'' Zei Jason droog. Hij sprong op een altaar en ballanceerde over de balken. Jason kon zien dat het een weerwolf was, hij had wilderige trekjes zoals alleen weerwolven. '' Sta op, dan breng ik je naar het echte voedsel, dan hoef je niet zo'n stoffige kerk pruim te eten en trouwens, je kan hier alleen goed eten vinden tijdens een kerkdienst. Dan lopen er wat jongere slachtoffers rond.'' Zei Jason lachend.

Laatst aangepast door jason op zo aug 09, 2009 3:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken http://bloodandsilver.actieforum.com
Velkan

Character sheet
sheet: Weerwolf, menseneter, verloofde; Elisha geen kinderen, geen broers of zusters, is roedelleider van een clan buiten Bs en hij is 24

BerichtOnderwerp: Re: Zo'n honger   zo aug 09, 2009 2:37 pm

Vermoeid en nu een beetje geërgerd door de lachende stem van de man draaide hij zich om. En inderdaad zag de man er niet echt uit als een heilige, en het was een weerwolf net als hij. Zonder blikken of blozen had hij het erover dat er nu niet echt lekkere tussendoortjes rondliepen maar alleen met de kerkdienst. Ha, een zware tijd? Hij hoefte geen medelijden, hij was een vreselijk roofdier dat niet in de natuur thuishoorde. Hij gromde luid. Het galmde door de Kathedraal en hij was blij dat er geen anderen waren op dit moment.
"Ik...ben...geen moordenaar." Riep hij kwaad en hijgend. Hij zou nooit maar dan ook nooit meer mensenvlees proeven, nooit! Hij verrachtte zichzelf en zijn hele ras. Maar de wolf ging doodleuk verder en sprong op het altaar. Boos sprong hij op uit zijn knielende houding maar hij dwong zichzelf kalm te blijven. Niet hier, niet in dit goddelijke huis.
"Je ontheiligt de goddelijkheden hier." Zei hij zacht dreigend, met zijn kaken op elkaar. Hij was erg spiritueel opgevoed en was erg religieus.
Profiel bekijken
jason
Admin

Character sheet
sheet: naam : Jason Soort: weerwolf Levenswijze : clanlijder clanleider: ik Leeftijd : 17 Ouders :dood broers/zussen: -- kinderen:-- Status: gezond en sterk.

BerichtOnderwerp: Re: Zo'n honger   zo aug 09, 2009 3:35 pm

‘’ Ontheiligen ?? Wat doe jij hier dan? We ontheiligen deze plek al door binnen te komen.’’ Zei Jason met een geamuseerd lachje. Deze weerwolf wou geen mensen vlees, kende hij de gevolgen dan niet?
‘’ Trouwens ben jij katholiek, weet je dan niks van het ware geloof ? En als de Christenen gelijk hebben waarom bestaan wij dan?’’ Zei Jason Hij vond de weerwolf wel aardig alleen was hij zo te zien nog nooit bij een maan oog geweest, of vierde ze dat hier niet?
Velkan

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Zo'n honger   zo aug 09, 2009 3:49 pm

De wolf leidde hem af van zijn honger, wat erg fijn was. Hij wist zich te kunnen concentreren op het verhaal en het gepraat van de jonge wolf. Hij schatte hem op een jaar of twintig, maar hij wist het niet zeker.
"Het ware geloof? Wie ben jij om te zeggen dat iets het ware geloof is? Waar zijn je bewijzen?" Merkte hij schamper op en hij ging op een van de kerkbanken zitten. De Christenen hadden gelijk, ze waren duivelsgebroed en zouden eigenlijk niet moeten bestaan. Hij verrachtte zichzelf daardoor. Maar hij was niet christelijk niet echt. Hij geloofde in een godheid, en niet per se in god. En hij las de bijbel ook niet.
Profiel bekijken
jason
Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Zo'n honger   zo aug 09, 2009 5:31 pm

‘’ Ik ben Jason van het geslacht van narmona maar je hebt het is niet echt het ware geloof maar het is wel waarschijnlijker dan dat.’’ Zei Jason. Hij sprong op de grond naast de jongen. ’’Trouwens je hebt me nog steeds je naam niet gezegd.’’ Zei Hij . Hij keek naar de jongen die er nog steeds hongerig uitzag. ’’ zal ik je dan nu maar naar het eten brengen?’’ Vroeg hij geamuseerd.
Velkan

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Zo'n honger   zo aug 09, 2009 5:37 pm

"In onze wereld is niks meer onwaarschijnlijk." Merkte hij droogjes op. Na de ontdekking van Bloedzuigers en Weerwolven was niks meer onwaarschijnlijk of onmogelijk, alle religie's hadden tegenwoordig kans de absolute waarheid voort te brengen. En wat men ook zei, hij zou Christelijk blijven.
"Velkan van het geslacht van Rodgar." Zei hij afwezig. Hij voelde de enorme drang om naar buiten te gaan en iemand te verslinden en Jason's verleidelijk aanbod hielp daar niet echt bij. Hij schudde zijn hoofd en liet een korte grom horen.
"Ik eet geen mensen." Zei hij kortaf en hij knielde weer neer bij een van de banken en bad voor vergiffenis.
Profiel bekijken
jason
Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Zo'n honger   ma aug 10, 2009 9:13 am

‘’ Kom jij uit het noorden?’’’Vroeg Jason met een lachje rond zijn mond. Het zou kunnen alle geslachten kwamen uit het noorden. ‘’ Je weet toch wel dat als je geen mensen eet je zwakker word, het hoeft niet heel veel te zijn gewoon een mens per maand.’’ Zei Jason. Hij keek naar Velkan die weer zat te bidden, hij accepteerde het wel dat hij een ander geloof had maar hij vond het ook wel vreemd.
‘’ Zal ik je vertellen over mijn geloof?’’ Vroeg Jason en hij ging zitten naast Velkan.
Velkan

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Zo'n honger   di aug 11, 2009 4:23 pm

"Ja, hoe weet je dat?" Vroeg hij geërgerd nadat hij had gebeden. De weerwolf was aanhouded enn behoorlijk vervelend. Hij trok wel zijn aandacht toen hij zei dat Velkan zwakker zou worden. Hij haalde zijn wenkbrauwen op en zuchtte.
"Boeit me niet." zei hij kortaf. Hij had geen zin in deze conversatie, hij had heus wel gevoeld dat hij zwakker was. Niet zo zwak als mensen, maar wel voor een weerwolf.
"Ga je gang maar denk maar niet dat je me kan bekeren." Mompelde hij.
Profiel bekijken
jason
Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Zo'n honger   za aug 22, 2009 8:36 am

'' Omdat de weerwolven oorspronkelijk uit het noorden komen.'' Zei Jason opgewekt. Hij stond op en liep richting de uitgang. '' Ik zal je niet meer lastig vallen, het is duidelijk dat je me weg wilt hebben.'' Zei Jason droog. Hij keek naar Velkan die nog steeds zat te bidden.

I am danger baby!!
Velkan

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Zo'n honger   za aug 22, 2009 10:56 am

[Oke, vanwege een verhaallijn waar ik in mee doe is mijn karakter veranderd. Lees maar in de sheet xD]

Hij stond op van de bank en keek naar zijn god. Tot nu toe had die hem niks meer dan ellende gebracht en misschien werd het tijd dat hij eens een goddeloze werd in plaats van het aanbidden van een god die hem dood wenste. Hij draaide zich om en keek naar de weerwolf die maar zo opgewekt bleef.
"Nou kom maar op met dat eten dan." Riep hij door de kerk waardoor er een priester op keek. Als hij niet oppaste zou hij lunch zijn dus hij moest maar gauw de andere kant op kijken als hij wist wat goed voor hem was. Hij liep naar Jason toe en schudde hem de hand.
"Wat doe jij trouwens in deze stad. Mijn mannen hadden geconstateerd dat er geen andere van ons waren behalve mijn clan." Merkte hij op en hij keek de man vragend aan.
Profiel bekijken
jason
Admin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Zo'n honger   za aug 22, 2009 11:16 am

'' Oke!!'' Zei Jason opgewekt. Hij liep naar Velkan en ging naast hem staan. Hij vond het leuk dat er nog een weerwolf was waarme hij kon jagen en andere weerwolf dingen doen.
'' Ik ben hier heen gereist om te kijken of dit gebied goed was om mijn clan te huisvesten, ik ben een clan leider, mijn clan komt uit het noorden maar daar is te weinig voedsel dus trekken we hier heen maar ze zijn nog onderweg.'' Zei Jason blij. '' Zullen we naar de achter wijken gaan, of naar een feest daar kan je ook goed mensen scoren.''

I am danger baby!!
David

Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 23-08-09

Character sheet
sheet: naam : David Soort: Vampier Levenswijze : I`m a loner wolf clanleider : Nobody Leeftijd : 17 van uiterlijk (578 in mensenjaren) Ouders : gestorven. Broers/Zussen: Julia (verdwenen)

BerichtOnderwerp: Re: Zo'n honger   zo aug 23, 2009 9:32 am

Boven de twee jonge weerwolven was nog een kleine etage die uitkeek over de zijkapel van de Kathedraal. Het gaf echter ook uitzicht op de twee jonge weerwolven voor de schim die zo`n 15 meter boven hen stond. David had het hele gesprek tussen de twee gevolgd, onopgemerkt maar dat zou waarschijnlijk niet lang meer duren. David liep uit de donkere schaduw en leunde met zijn armen over de reling. ''Ik raad jullie aan die buitenlanders te proberen'' zei hij ineens. Zijn lage stem galde door de Kathedraal. ''Erg smakelijk hoor'' grijnzde David. Hij keek of er niemand anders dan hij en de twee weerwolven in de buurt waren. Toen dat het geval was sprong David over de reling 15 meter naar beneden en kwam op zijn voeten terrecht. Hij zakte even door zijn knieeen om goed terrecht te komen en ging toen weer overeind staan.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Zo'n honger   

Zo'n honger
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood and silver :: De stad :: De kathedraal-
Ga naar: